Zmieniamy myślenie o grzejniku na wiele sposobów – mówi Adam Wizimirski, dyrektor ds. marketingu w firmie Terma – Jednym z nich jest organizacja konkursów takich jak Cad Terma, które pozwalają odbiorcom dostrzec, że rola grzejnika nie sprowadza się obecnie tylko do ogrzewania pomieszczenia czy suszenia rzeczy.
Grzejniki doskonale sprawdzają się w roli ścianek działowych pozwalających na oddzielenie stref nocnych od dziennych czy w roli wieszaków z lustrem w przedpokoju. Możliwości jest zresztą wiele. Tworzy je oferta zawierająca nie tylko wiele typów i modeli poszczególnych grzejników, ale także szerokie zakresy rozmiarowe, które pozwalają projektantom na swobodny dobór, dopasowanie charakteru grzejnika do kształtu projektowanej przestrzeni.
„Cad Terma” - konkurs dla architektów i projektantów wnętrz ruszył 10 grudnia. Prace konkursowe przedstawiające zaprojektowane dowolne wnętrze z wykorzystaniem produktów Terma należy nadsyłać do 8 marca za pośrednictwem strony internetowej www.architekci.termaonline.com Udział w konkursie jest bezpłatny, mogą wziąć w nim udział architekci, indywidualni projektanci wnętrz, a także pracownie architektoniczne.
Łączna wartość nagród wynosi ponad 25 000 zł. W ofercie firmy Terma znajduje się szeroki wybór modeli grzejników, które dostępne są w prawie 273 kolorach, a dzięki zastosowanym technologiom posiadają 8 letnią gwarancję.
Źródło: Terma