Już od pół wieku KOŁO wyposaża nie tylko polskie łazienki m.in. w ceramikę sanitarną, wanny i kabiny prysznicowe oraz meble łazienkowe. Stale umacnia swoją pozycję na rynku i buduje markę silną, znaną i cieszącą się zaufaniem klientów. Przykład firmy pokazuje, jak wytrwałą pracą i dążeniem do wyznaczonego celu można osiągnąć rynkowy sukces.
Śmiało można powiedzieć, że historia firmy KOŁO, to historia sukcesu budowanego od podstaw i osiągniętego dzięki nieustającej modernizacji oraz stałego doskonalenia rozwiązań technicznych i marketingowych.
Na początku lat 90. firma dołączyła do międzynarodowej Grupy Sanitec, wprowadzając tym samym do dystrybucji produkty uznanych światowych marek takich jak np. KERAMAG. Wyroby oferowane przez Sanitec Koło można kupić w kilku tysiącach punktów handlowych partnerów firmy oraz w dwóch salonach KOŁO w Warszawie i Krakowie. Firma zatrudnia ponad 1,5 tys. osób i ani na chwilę nie zwalnia tempa rozwoju.
KOŁO – od 50 lat na polskim rynku. Choć firma silnie związana jest ze swoją tradycją, a jej produkty cechuje ponadczasowa estetyka i elegancja, to oferta KOŁO zawsze pozostaje w zgodzie z najnowszymi trendami w dziedzinie projektowania i aranżacji łazienek. Dla firmy tworzą znani designerzy, jak Antonio Citterio, który zaprojektował dwie serie ceramiki i mebli – Ovum i Ego by Antonio Citterio. Obie cieszą się ogromną popularnością wśród klientów i uznaniem wśród architektów. Design idzie w parze z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, które dają gwarancję trwałości i najwyższej jakości wszystkich produktów opatrzonych charakterystycznym logo marki.
–
Rynkowy sukces nie jest jedynym priorytetem firmy. Z takim samym zaangażowaniem, jak o jakość swoich produktów firma dba o środowisko. Szczycąc się tytułem Partnera Polskiej Ekologii, KOŁO stale wprowadza modernizacje swoich systemów, by były one jeszcze bardziej przyjazne dla otoczenia.
Przemyślane projekty pozwalają oszczędzać wodę i energię, a wszystkie procesy produkcyjne ograniczały emisję zanieczyszczeń. KOŁO wspiera też młodych architektów, projektantów i designerów organizując dla nich od roku 1998 konkurs na Projekt Łazienki.
Atrakcyjne nagrody i możliwość realizacji zwycięskich projektów nie tylko daje szanse zaistnienia młodym artystom, ale równocześnie wspiera rozwój polskiego wzornictwa. Podobne działania doskonale wpisują się w filozofię firmy, która nawiązując do swojej nazwy i symboliki koła w zachodniej kulturze, nieustająco dąży do doskonałości i harmonii w każdym aspekcie swojego działania.
Źródło: Koło