Prezentacja firmy DAKO wzbudziła zainteresowanie odwiedzających, przede wszystkim ze względu na wysoką jakość produktów i dopasowanie oferty do lokalnego rynku. Dzięki dostosowaniu eksponatów do specyficznych potrzeb rynków zagranicznych, przede wszystkim francuskiego i belgijskiego, stoisko DAKO odwiedziło wielu uczestników targów. Firma zaprezentowała między innymi okno z tzw. fałszywym łukiem, drzwi przesuwne, piaskowane szyby oraz oryginalną kolorystykę.
Wyróżniająca się wysoką jakością gama produktów DAKO, ich różnorodność, a jednocześnie dostosowanie do potrzeb lokalnego rynku pozwoliło na prezentację kompletnej oferty dla klientów – mówi Alicja Biedunkiewicz, Menedżer Eksportu Fabryki Okien DAKO. - Również oryginalny wygląd stoiska przyczynił się do tego, że było ono zauważalne i chętnie odwiedzane zarówno przez nowych jak i dotychczasowych klientów.
Oferta DAKO wyróżniała się też solidnością i jakością wykonania. Uwagę zwracała automatyczna brama garażowa firmy DK-PROF, należącej do Grupy DAKO – był to jedyny tego typu produkt w hali targowej.
Oprócz życzliwego przyjęcia polskiej firmy oraz pozytywnych uwag dotyczących produktów DAKO, sukcesem na targach były również nawiązane kontakty handlowe, między innymi z klientami z Francji i Belgii.
- Jeśli dodamy do tego dobrą opiekę organizatorów nad wystawcami oraz zadowalającą frekwencję, możemy uznać targi za bardzo udane – podsumowuje Alicja Biedunkiewicz.
Źródło: DAKO