Projekt modernizacji oraz ujednolicenia opakowań był prawdziwym wyzwaniem. Oprócz modernizacji opakowań naszym celem było uzyskanie jednolitej struktury wariantów językowych oraz optymalnej rozpoznawalności, tak ważnej w handlu powiedział Ryszard Rasiukiewicz, Kierownik Oddziału Botament w Polsce.
Także, nowe zmodernizowane logo nadaje znaczenie marce Botament, informuje o wartości produktu i przyciąga uwagę klienta. Stare nazwy grup produktowych Botact, Botazit, Botacem oraz Boton zostaną usunięte i zastąpione nazwą marki Botament. Nowe opakowania zapewniają doskonałą prezentację produktów w handlu oraz niosą za sobą niezwykle istotne zadania: dla sprzedawców są niczym więcej jak odzwierciedleniem wnętrza produktu.
Nowa forma opakowań Botament zostanie sukcesywnie wprowadzona do produkcji. Proces ten zostanie przeprowadzony we wszystkich europejskich krajach.
Źródło: Botament
Więcej