Antonio Citterio to wizjoner. Jak sam mówi, „robi rzeczy przede wszystkim dla siebie, nie pod dyktando marketingowych instrukcji”. Zapewne właśnie temu zawdzięcza sukcesy, które odnoszą proponowane przez niego rozwiązania. Twórca potrafi zaprojektować praktycznie wszystko, niezależnie od branży, z którą przychodzi mu pracować. Citterio to nie tylko praktyk, ale także teoretyk designu i architektury oraz wykładowca akademicki, któremu wiele radości sprawia dzielenie się wiedzą. Dlatego jednym z punktów programu jego wizyty w Polsce było spotkanie ze studentami, które odbyło się 7 października i poprzedziło Citterio Night - event zorganizowany w Skwerze Hoovera tego samego dnia.
Do Polski Citterio został zaproszony przez Sanitec KOŁO. Firma już od pewnego czasu z powodzeniem wciela ideę bycia na bieżąco ze światowymi trendami stylistycznymi. Specjalnie dla Sanitec KOŁO Antonio Citterio zaprojektował nową serię ceramiki oraz mebli łazienkowych, które pojawią się w sklepach niebawem.
"Niezwykle cieszy nas współpraca z tak uznanym projektantem" - komentuje Jacek Ciszewski, Kierownik Komunikacji Marketingowej Sanitec KOŁO
"To potwierdzenie naszego ciągłego rozwoju, jako marki śmiało wyznaczającej nowe trendy. Mamy ugruntowany wizerunek i jesteśmy najlepiej rozpoznawalnym brandem w swojej kategorii rynkowej. Z chęcią sięgamy po projekty, które dodatkowo wzmacniają nasz innowacyjny i designerski charakter. Do takich właśnie należy Citterio Night, pierwsze - i zapewne nie ostatnie - wydarzenie, którego celem jest dostarczanie inspiracji i integrowanie środowiska polskich projektantów".
Współorganizatorem wydarzenia był blog Revcloud.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Architektura&Biznes, Chilli Zet, Existence, KMag, Dobre Wnętrze, Łazienka, Świat Łazienek i Kuchni, Dobrze Mieszkaj, domosfera.pl i designteka.pl.
Wydarzenie transmitowano online na stronie http://kolo.com.pl/citterio-night.html.
źródło: Sanitec KOŁO