Nowe produkty szybciej też trafią do salonów sprzedaży. Firmy licznie zgłosiły swoje nowe produkty, które będzie można oglądać na stoiskach targowych oznaczonych znakiem „NOWOŚĆ".
Targi meblowe przeznaczone są wyłącznie dla branży i zgodnie z nową koncepcją mają stać się miejscem nawiązywania kontraktów producentów mebli z odbiorcami biznesowymi (tylko kupcami meblowymi). Biznesowe kontakty ułatwią bezpłatne zaproszenia dla handlowców oraz program umawiania spotkań, który umożliwia wystawcom stworzenie profesjonalnego grafika rozmów prowadzonych na stoiskach oraz przygotowanie oferty pod konkretnych odbiorców, natomiast zwiedzającym pozwala na efektywne zaplanowanie czasu spędzonego na targach.
ZOBACZ...
Zasady wstępu na targi
Mapa ekspozycji
Program wydarzeń
Lista wystawców
Targi Meble Polska 2010 to oferta trzeciej potęgi eksportowej w Europie i czwartej na świecie, dlatego nie może na nich Państwa zabraknąć!
źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.