Niekonwencjonalne rozwiązania, kreatywność, wysokie standardy, a przede wszystkim słuchanie "głosu rynku" umożliwiły osiągnięcie założonych celów.
BeClever - pierwszy polski system rolet naokiennych - w piąte urodziny otrzymuje swój własny brand - CleverBox, świadczący o jego innowacyjności, uniwersalności i wielowymiarowej przewadze konkurencyjnej.
Koncepcja CleverBox jest nową odsłoną systemu BeClever, będącą kontynuacją przyjętych założeń, a jednocześnie "czymś" więcej. System BeClever został wzbogacony o nowe elementy umożliwiające - w połączeniu z dotychczasowymi - zbudowanie kolejnych typów rolet, uzyskując tym samym optymalną adaptację systemu do wymagań rynków europejskich.
Wszystkie dotychczasowe elementy systemu otrzymały "nowy wymiar" techniczno-technologiczny, aby jeszcze bardziej spełniać wymagania stawiane nowoczesnym systemom roletowym.
Rok 2009 jest także rokiem wielu zmian w obszarze marketingu. Chcąc sprostać wymaganiom dynamicznie zmieniającego się rynku oraz niezwykle zobowiązującej nazwie firmy, BeClever musi cały czas podnosić szeroko rozumiane standardy jakości.
Jedna ze zmian dotyczy odświeżenia identyfikacji wizualnej firmy, która zostanie zaprezentowana w nowych materiałach promocyjno-edukacyjnych BeClever.
Planowany jest również dalszy rozwój strony internetowej www.beclever.eu. Nowy serwis pozwoli na stworzenie nowoczesnej platformy komunikacji z rynkiem, przy zachowaniu wszystkich walorów prezentacyjnych.
źródło: www.beclever.eu