Firma Aluplast z kolejnym wyróżnieniem Lidera Rynku Stolarki 2023
W dniach 25-26 października 2023 roku podczas corocznego Ogólnopolskiego Forum Stolarki miała miejsce Gala Liderów Rynku, w trakcie której przyznano wyróżnienia w różnych segmentach.
Kryterium przyznania nagród stanowiły wyniki sprzedaży osiągnięte przez poszczególne firmy działające w Polsce. Organizatorem tego wydarzenia jest Centrum Analiz Branżowych, które od lat specjalizuje się w analizie branży stolarki otworowej w Polsce.
- Ubiegły rok zamknęliśmy przychodami ze sprzedaży w wysokości 1,25 miliarda złotych, co stanowiło wzrost o 25% w stosunku do 2021 r. – komentuje Marcin Szewczuk, Marketing Manager Aluplast sp. z o.o. - Mimo pandemii oraz zawirowań ba rynku surowców w ostatnich latach udaje nam się konsekwentnie realizować plany rozwojowe, czego efektem jest m.in. wzrost obrotów o 80% na przestrzeni ostatnich 3 lat. Jesteśmy niezwykle dumni, że nieprzerwanie od 22 lat utrzymujemy pozycję lidera rynku systemów okiennych z PVC w Polsce, a osiągane wyniki finansowe potwierdzane są również opiniami producentów okien na temat naszej firmy. Bardzo dziękujemy wszystkim naszym Partnerom handlowym oraz pracownikom, którzy przyczynili się do uzyskania przez nas tego zaszczytnego tytułu.
Według organizatorów Gali z Centrum Analiz Branżowych, osiągnięte w ubiegłym roku wyniki umocniły pozycję Aluplastu jako lidera na rynku. Podkreślono, że firma zwiększyła swoją przewagę nad konkurencją i wyraźnie umocniła swoją pozycję. Szacowany udział firmy Aluplast w segmencie producentów profili z PVC w Polsce wynosi około 25%.
Fabryka producenta systemów okiennych z PVC Aluplast w Nagradowicach
Rozwój wpisany jest w nasze DNA - komentuje Marcin Szewczuk. - Nieustannie kroczymy do przodu. Tworzymy podstawy rozwoju dla partnerów biznesowych i pracowników. Wykonaliśmy kolejny krok milowy, jakim jest ukończenie II etapu budowy nowej fabryki w podpoznańskich Nagradowicach. Kompleks powstaje na działce o powierzchni 15 ha, natomiast koszt inwestycji szacowany jest na ok. 140 mln złotych. Nowa fabryka jest niezwykle istotnym elementem strategii, która pozwoli nam na dalszą ekspansję i efektywną obsługę partnerów handlowych.