Eko-Okna i SWISSPACER: 25 lat na rynku i udana współpraca biznesowa

W tym roku dwie renomowane firmy, Eko-Okna S.A. i SWISSPACER, obchodzą swoje srebrne jubileusze - 25 lat istnienia na rynku. To wyjątkowa okazja do spojrzenia wstecz na wspólną podróż obu firm oraz na sukcesy, jakie osiągnęły dzięki swojej współpracy.

Eko-Okna i SWISSPACER: 25 lat na rynku i udana współpraca biznesowa
EKO-OKNA S.A. Okna, drzwi, rolety, bramy
Dane kontaktowe:
32 459 15 00, 32 415 45 17, 32 419 07 65, 32 729 76 10
Kornice ul. Spacerowa 4 47-480 Pietrowice Wielkie
Zobacz firmę w innym dziale: Okna i drzwi balkonowe z PVC

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Eko-Okna i SWISSPACER to nieodłączni partnerzy biznesowi. Rok 2023 jest dla tych dwóch firm wyjątkowy - obydwie firmy świętowały jubileusz, 25-lecie istnienia na rynku.

- Jednym z kluczowych elementów długotrwałej współpracy naszych firm jest to, że mamy wspólny cel.  Jest nim dostarczanie klientom produktów najwyższej jakości - tłumaczy Stanisław Grzegorzek, dyrektor produkcji szyb zespolonych w Eko-Oknach.  Wyśrubowane standardy przekładają się na renomę w branży.

- Innowacyjne rozwiązania, takie jak komponent Swisspacer Air, umożliwiają montaż okien w różnych warunkach geograficzno-klimatycznych, co z kolei poszerza zakres zastosowania produktów Eko-Okien - mówi Rafał Rączka Dyrektor sprzedaży i marketingu na Europę północną i wschodnią w firmie SWISSPACER.

Dopasowane do indywidualnych potrzeb

Szeroka gama produktów SWISSPACER, obejmująca różne szerokości, wersje i kolory, pozwala Eko-Oknom dostosowywać ofertę do indywidualnych potrzeb klientów. - Co więcej, bliskość zakładów produkcyjnych przekłada się na efektywną logistykę, co z kolei Eko-Oknom umożliwia sprawne planowanie dostaw i produkcji - dodaje Stanisław Grzegorzek.

Współpraca obu firm opiera się również na silnym wsparciu technologicznym. SWISSPACER pomaga przy uruchamianiu nowych maszyn, które pozwalają na automatyzację przetwarzania ciepłych ramek.

Partnerstwo również w marketingu

Wspólna historia obu firm jest także zaznaczona udanymi przedsięwzięciami marketingowymi. Wspólne kampanie, takie jak umieszczenie naklejek na szybach zespolonych z grafiką ze szwajcarskim krzyżem, są świadectwem synergii, skuteczności ich działań marketingowych i wspólnej wizji, jaką jest dostarczanie klientom produktów najwyższej jakości.

Ciekawostkę może stanowić fakt, że w całym 2008 roku Eko-Okna kupiły tyle ramek, ile dziś zużywają w zaledwie 2 dni. To nie tylko świadczy o rozwoju Eko-Okien, ale także ilustruje ogromny wzrost i skalę działalności w ostatnich latach. - To olbrzymi postęp Eko-Okien, rynku jak i świadomości klientów. Pokazuje to także aktualną skalę firmy wobec stanu sprzed 15 lat - mówi Stanisław Grzegorzek.

Wspólnie tworzymy historię

Współpraca między Eko-Oknami a firmą SWISSPACER to nie tylko historia biznesowa, ale także opowieść o innowacjach, zaufaniu i wzajemnym wsparciu. Obydwaj producenci z dumą mogą patrzeć w przyszłość, kontynuując swoją misję dostarczania klientom produktów najwyższej jakości.

Wspólne działania marketingowe, które podejmują Eko-Okna wraz z firmą SWISSPACER, są bardzo efektywne i profesjonalne. Współpraca jest zawsze na najwyższym poziomie. Cieszę się, że możemy realizować wspólne założenia. Liczę na to, że kolejny rok przyniesie nowe wyzwania i kolejne innowacyjne rozwiązania, które wspólnie wdrożymy – podsumowuje Agnieszka Mojżysz, project manager w dziale marketingu  Eko-Okna.

źródło i zdjęcie: EKO-OKNA