Raport Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych skupiający się na aktywności producentów okien na Facebooku potwierdził, że fanpage marki Eko-Okna S.A. utrzymuje się na czele rankingu już drugi rok z rzędu.
Eko-Okna zdobyły dominującą pozycję w zestawieniu, generując ponad 4,4 tysiące interakcji. Dzięki opublikowaniu 21 postów w listopadzie, firma nie tylko zajęła pierwsze miejsce w rankingu, ale także wykazała się ogromnym zaangażowaniem ze strony swojej społeczności.
– "Bardzo cieszymy się z tego wyniku i że odbiorcy tak chętnie odwiedzają nasz profil. Cały nasz zespół contentu pracował na ten wynik"– mówi Marzena Bauerek, kierownik działu marketingu w Eko-Oknach.
Dodaje, że wszystkie działania w mediach społecznościowych są starannie planowane, co przekłada się na osiąganie coraz lepszych wyników marki.
źródło i zdjęcia: EKO-OKNA S.A.