– "Na targi przyjechaliśmy z panelami tłoczonymi EkoGreen, których południowy charakter znakomicie współgra ze wszystkimi stylami w architekturze i dlatego świetnie wyglądają w każdym wnętrzu. Występują w szerokiej gamie wzorów. Dzięki zastosowaniu płyt Hydro Exterior HDF z izolacją XPS, panele mają o 40% wyższą izolację niż w rozwiązania alternatywne." – mówi Alina Staniszewska, zastępca kierownika działu marketingu w Eko-Oknach.
Na targach, firma zaprezentowała swoje produkty na 160-metrowym stoisku, które było urządzone w jesiennym stylu. Stoisko, ozdobione żywymi roślinami o złotych liściach i zapachem świeżo parzonej kawy, przyciągało wielotysięczne tłumy.
Wśród prezentowanych produktów, wyjątkowe zainteresowanie wzbudziły designerskie propozycje premium. Wśród nich znalazły się drzwi obrotowe MasterLine8 Pivot, które zachwycają swoją ogromną konstrukcją i funkcjonalnością, oraz system przesuwny COR Vision, który doskonale doświetla wnętrze. Obie propozycje, uzupełnione o antracytową szybę Planibel Dark Grey, nadają wnętrzom nowoczesnego, luksusowego charakteru, jednocześnie zapewniając domownikom maksymalną prywatność.
Eko-Okna zaskoczyły również miłośników budownictwa mieszkalnego. Firma zaprezentowała wiele solidnych, dobrze izolujących rozwiązań, w tym bestsellerowe ciepłe okna, takie jak Ideal Neo z PVC czy drewniane Naturo 75 z nakładką aluminiową, a także drzwi BluEvolution 82.
Jednak to nie wszystko. Eko-Okna zaprezentowały również innowacyjny system renowacyjny do segmentowych bram garażowych INFINITI ZERO. System ten zaskoczył posiadaczy tunelowych garaży, które są bardzo popularne we Włoszech. INFINITI ZERO pozwala na montaż segmentowej bramy garażowej w systemie R lub X w garażach, które nie posiadają nadproża i ścian bocznych. To rozwiązanie zdobywa coraz większą popularność w kolejnych krajach.
– "Mediolańskie wydarzenie pokazało, że to rynek, na którym estetyka oraz funkcjonalność z najwyższej półki są standardem, nie niszą. A my po raz kolejny mogliśmy pokazać, że znakomicie wpasowujemy się w segment premium." – tłumaczy Alina Staniszewska.
Do kolejnych targów jeszcze trochę czasu, ale Eko-Okna już teraz zaczynają tworzyć koncepcję.
– "Na MADE EXPO zobaczymy się za dwa lata, a jednak już dziś nie możemy się już doczekać, czym zaskoczymy klientów" – dodaje.
Sukces Eko-Okien na targach MADE EXPO w Mediolanie pokazuje, że firma jest liderem w tworzeniu innowacyjnych, ekologicznych i designerskich rozwiązań dla domu. Firma nie tylko spełnia oczekiwania swoich klientów, ale również zaskakuje ich nowymi, innowacyjnymi produktami.
źródło i zdjęcia: EKO-OKNA S.A.