Na ponad 300 mkw. stoisku, firma REJS pokazała rozwiązania do wszystkich wnętrz domu: od kuchni, poprzez spiżarnię, garderobę, pralnię i łazienkę aż po salon, sypialnię i biuro. Obok dobrze znanych produktów, jak np. szuflady Ultra Box, systemy Maxima czy Variant MULTI, prezentowane były też nowości, w tym wkrótce dostępne: Corner Space Plus, Cargo Maxi oraz Cargo Maxi Space DUO z linii Maxima PURO.
Znaczące zainteresowanie budziła Strefa Koncept REJS, gdzie zaprezentowano prototypy jeszcze nie wprowadzone do produkcji. Wśród nich znajdowały się windy do szafek górnych ułatwiające dostęp do produktów na wyższych półkach, a także innowacyjne Cargo Maxi Spin, które można jednocześnie wysunąć i obrócić o 180 stopni.
Niespodzianką była Strefa Tapicerowana. Choć akcesoria i komponenty do produkcji łóżek, foteli i sof w ofercie REJS dostępne są od lat, teraz prezentowane były w nowej odsłonie. Udoskonalone wykończenia i funkcjonalności zachwyciły oglądających szukających rozwiązań wpisujących się w aktualne trendy wzornicze.
Spotkania i Rozmowy
Oprócz oferty produktowej, równie ważne były spotkania i rozmowy. Na setki osób, które zdecydowały się odwiedzić stoisko firmy, czekali profesjonalni doradcy.
- "Z wieloma tegorocznymi gośćmi znamy się doskonale od lat. Wielu z przyjemnością przywitaliśmy po raz pierwszy. Niezmiennie bardzo nas cieszy zainteresowanie naszą ofertą. Każda wskazówka dotycząca produktów i konkretnych rozwiązań, ale również współpracy z nami czy jakości obsługi w punktach handlowych jest dla nas na wagę złota." – powiedziała Joanna Posadzy, Dyrektor Marketingu REJS.
– "Między innymi dlatego, to podczas Warsaw Home co roku prezentujemy nasze Trendbooki. Tak było i teraz. Debiutujący Trendbook 2023/2024, zawarte w nim inspiracje i pomysły są świetnym punktem wyjścia do rozmów, co jeszcze możemy zrobić, by spełnić oczekiwania i potrzeby współczesnych klientów. A właśnie to ostatecznie jest naszym głównym celem." – dodaje Joanna Posadzy.
źródło i zdjęcia: REJS Sp. z o.o.