Już po raz trzeci STIEBEL ELTRON został uznany za Superbrand

Już po raz trzeci STIEBEL ELTRON został uznany za Superbrand

Co mają wspólnego: Nutella, Playmobil, Niemiecki Związek Piłki Nożnej i Stiebel Eltron? To specjalne wyróżnienia "Superbrands Germany 2014/2015". 

Jest to wielki sukces w roku jubileuszu 90-lecia naszej firmy - mówi Karl Heinz Reitze, dyrektor zarządzający Stiebel Eltron. Jesteśmy bardzo dumni, że jesteśmy jedną z najlepszych i najsilniejszych marek w Niemczech. - I to nie po raz pierwszy. Już trzykrotnie Stiebel Eltron zdobył tą prestiżową nagrodę. A po raz szósty konkurs odbył się w Niemczech w ogóle. To doskonała równowaga, która potwierdza naszą pozycję i reputację na rynku. Ponieważ do oceny brane pod uwagę są: jakość, spójność i lojalność klientów.

Największa na świecie organizacja marketingowa "Superbrands" ma swoją siedzibę w Londynie. Od 20 lat w ponad 85 krajach w drodze konkursów wyłania najlepsze światowe marki. Po wstępnej selekcji przez niezależnych ekonomistów ponad 9000 marek, wciąż pozostaje do oceny około 1100 najlepszych marek.

Profesjonalne Jury z osobistościami ze świata biznesu, polityki, mediów i uczelni poszukują na całym świecie tych 100 z najlepszych według 5 kryteriów oceny. Tylko firmy, które w pięciu punktach: dominacji na rynku, lojalności klienta, wartości firmy, długiej historii i ogólnej akceptacji marki osiągają wybitne wyniki, mają szansę na jedną z najbardziej pożądanych nagród "Superbrand". Te wyróżnienia marka STIEBEL ELTRON otrzymała dotychczas już w 2005 i 2007 roku.

Firma powiązana: Stiebel Eltron Polska

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz