Ulepszona witryna wyróżnia się nowoczesnym designem, jest także bardziej czytelna, intuicyjna oraz przystosowana do korzystania za pomocą wszelkich urządzeń - laptopów, tabletów i smartfonów.
Uproszczone menu i przyjazny interfejs pozwalają również na intuicyjne i swobodne poruszanie się po stronie. Informacje o produkcie nie są już ułożone w postaci długiego opisu, ale posegregowane w kilku zakładkach. Oprócz danych technicznych, użytkownik może znaleźć wypunktowane zalety, informacje o gwarancji oraz oceny innych użytkowników. W nowej odsłonie sklepu przygotowano miejsce na cenne porady dotyczące montażu oraz obsługi urządzenia. W zakładce "polecane produkty" użytkownicy mogą również znaleźć komplementarne akcesoria.
Poza unowocześnieniem strony sklepu internetowego, firma Kratki.pl postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców. Nowa zakładka B2B na stronie kratki.com to platforma kontaktu dla obecnych i przyszłych partnerów handlowych. Ulepszona strona sklepu internetowego to istotny krok w budowaniu międzynarodowego charakteru marki Kratki, a nowe otwarcie dla sektora B2B stanowi jeden z kluczowych elementów strategii rozwoju firmy.