- Ponad 80 wystawców
- 6.248 odwiedzających
- Blisko 800 uczestników seminariów dla architektów, projektantów wnętrz oraz właścicieli i managerów sklepów meblowych i z wyposażeniem wnętrz
IV edycja Targów IDEALNY DOM i WNĘTRZE 2011 zgromadziła ponad 6 tys. odwiedzających. Bogaty program wydarzeń towarzyszących – wykłady, warsztaty, liczne prezentacje i porady wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród gości targowych. Wystawcy mieli możliwość kontaktu z różnymi, interesującymi grupami zwiedzających. Pierwszego i drugiego dnia byli to architekci i projektanci, przedstawiciele sklepów oraz dystrybutorzy, zaś trzeciego dnia w większości klienci w indywidualni.
Wystawcami tegorocznej edycji Targów Idealny Dom i Wnętrze byli głównie producenci i dystrybutorzy elementów wyposażenia wnętrz: artykułów dekoracyjnych, mebli mieszkaniowych (meble kuchenne i łazienkowe, meble wypoczynkowe), sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego, tkanin i tapet dekoracyjnych i wielu, wielu innych.
Dzięki bogatej ofercie wystawców, zwiedzający mogli znaleźć wiele pomysłów na wykończenie, aranżację i wyposażenie wnętrza. Producenci mebli do salonu czy sypialni zaprezentowali szeroką gamę produktów, od najnowocześniejszych geometrycznych form, aż po klasyczne meble z litego drewna. Szeroka paleta tekstyliów, dywanów, ceramiki jako niezastąpionych dodatków we wnętrzu przyciągały najwięcej odwiedzających. Uzupełnieniem oferty było najwyższej klasy europejskie wzornictwo, reprezentowane przez takie marki jak: ALESSI, KLIMEK I KLUŚ, LAMPE BERGER PARIS, NOTI, ROSENTHAL, VILLA ITALIA.
|
Dla gości targów dostępne były tytuły wydawnictwa AVT Korporacja: Informatory IRBJ Wykańczanie 2011 oraz magazyn wnętrzarski Czas na Wnętrze.
Szkolenia, seminaria, konferencje i spotkania biznesowe Pierwszego dnia targów, w czwartek 15 września odbyła się pierwsza część Seminarium dla Architektów i Projektantów Wnętrz, którego gościem specjalnym był znany polski projektant Tomek Rygalik.
Seminarium tradycyjnie objęte zostało Patronatem Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych.
Równolegle odbyło się seminarium dla właścicieli, managerów i pracowników sklepów meblowych i z wyposażeniem wnętrz. Motyw przewodni spotkań: Jak zdobyć i zatrzymać klienta oraz jak zaaranżować sklep aby zwiększyć sprzedaż? Seminarium prowadzili wybitni specjaliści związani z branżą. Prelekcje dr Marka Borowińskiego i Pana Jerzego Osiki zgromadziły liczne grono uczestników.
Seminaria dla architektów, projektantów wnętrz oraz właścicieli, managerów i pracowników sklepów meblowych i z wyposażeniem wnętrz miały swoją kontynuację drugiego dnia targów.
Zainteresowanie udziałem w warsztatach przeszło najśmielsze oczekiwania organizatorów. Łącznie, w obu seminariach wzięło udział 768 uczestników! To absolutny rekord w historii Targów IDEALNY DOM I WNĘTRZE.