Kampania Novoferm Polska na temat bezpiecznego korzystania z bram garażowych

Kampania Novoferm Polska na temat bezpiecznego korzystania z bram garażowych

Novoferm Polska, producent bram, drzwi i napędów, po raz kolejny prowadzi akcję edukacyjną dla najmłodszych na temat bezpiecznego korzystania z bram garażowych. To już trzecia edycja kampanii. Podobnie jak w poprzednich, także tym razem producent bram przygotował dla dzieci edukacyjną książeczkę-kolorowankę.

"Klara, głuszec i Syrena" to kolejna historia o przygodach rodzeństwa, które lubi zaprzyjaźniać się z bramami garażowymi i dowiaduje się wiele na temat ich funkcji, możliwości i zabezpieczeń. Najnowsza część skupia się na kwestii odpowiedniego doboru koloru bramy do nowego domu, do którego dzieci przeprowadzają się z powodu pojawienia się Syreny. Kim jest Syrena, z jakim problemem dzieci pomogą się uporać tacie? Najmłodsi dowiedzą się już niebawem.

Oprócz ciekawej historii i materiałów do kolorowania, czytelnicy znajdą w książeczce kilka ciekawych zadań do wykonania. Bajkę uzupełnia praktyczny poradnik, "Jak oswoić bramę", który wskazuje, w jaki sposób bezpiecznie korzystać z bramy garażowej.

Książeczki będą dostępne już wkrótce u wybranych dystrybutorów Novoferm.

Firma powiązana: Novoferm Polska

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz