Hörmann zwiększa swoje zaangażowanie w sponsoring sportowy

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
Hörmann zwiększa swoje zaangażowanie w sponsoring sportowy

Firma Hörmann - znany producent bram i drzwi - który od wielu lat sponsoruje międzynarodowe rozgrywki piłki nożnej, teraz zaangażował się w dodatkowy długofalowy sponsoring sportów zimowych. W tym sezonie firma dołączyła do kręgów sponsorów Premium Pucharu Świata BMW IBU World Cup i Mistrzostw Świata w Biathlonie.

aktualizacja: 2017-04-10 07:08:19

Stąd szeroka obecność reklamowa firmy Hörmann na stadionie, wzdłuż trasy biegu i na stanowiskach strzelniczych podczas Pucharu Świata BMW IBU World Cup i Mistrzostw Świata w Biathlonie. W ciągu ostatnich lat biathlon stał się jedną z najpopularniejszych dyscyplin sportów zimowych, szczególnie w Niemczech, Czechach i krajach skandynawskich, które należą do bardzo ważnych rynków zbytu firmy Hörmann. W Polsce również zyskuje on coraz większe znaczenie i coraz szersze grono kibiców.

W każdy weekend miliony widzów spędzają czas przed ekranem telewizorów, śledząc transmisje z zawodów, co każdego roku pozwala dotrzeć do 500 milionów osób w całej Europie. Dlatego dział komunikacji marketingowej firmy właśnie w ten sposób postanowił umacniać pozycję marki Hörmann wśród zainteresowanych budowaniem i remontowaniem.

W miesiącach zimowych nie organizuje się międzynarodowych meczów piłki nożnej. Dlatego nasza obecność reklamowa podczas odbywających się właśnie w tym czasie zawodów Pucharu Świata w Biathlonie jest idealnym uzupełnieniem naszego zaangażowania w międzynarodowe rozgrywki piłkarskie - powiedział Christoph Hörmann z firmy Hörmann.

Sezon w biathlonie rozpoczął się z końcem listopada 2016 r. w szwedzkim Östersund, a zakończył w połowie marca 2017 r. w stolicy Norwegii Oslo.

Firma powiązana:
HÖRMANN POLSKA Sp. z o.o.

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły