- W tych turbulentnych czasach, najważniejsza jest stabilność. Opcjonalność i bycie przygotowanym na zmianę planu A, B i C, a może nawet D i F, to jest dzisiaj najlepsza strategia. Lider musi dziś być nie tylko przewodnikiem, ale także architektem odporności organizacji - gotowym do działania w obliczu niepewności - podkreślał Stefan Batory, CEO i współzałożyciel Booksy, członek kapituły plebiscytu.
Podobną perspektywę przedstawiła dr Sylwia Hałas-Dej, dziekan Kozminski Executive Business School: - Kluczem do skuteczności lidera staje się uważność na otoczenie i umiejętność adaptacji. To wymaga elastyczności i czasami pewnego elementu ‘mindfulness’ w życiu biznesowym.
Kapituła tegorocznej edycji zwróciła uwagę, że laureaci - w tym Andrzej Wiśniowski - to liderzy, którzy nie tylko rozwijają własne organizacje, lecz także realnie wpływają na polską gospodarkę, wyznaczając kierunki zmian w biznesie. Hasło "Krajobraz po zmianach" stało się motywem przewodnim spotkania i okazją do refleksji nad tym, jak liderzy radzą sobie w nowych realiach gospodarczych i społecznych.
Nagroda BrandMe CEO potwierdza, że przywództwo oparte na wartościach, transparentności i odpowiedzialności staje się fundamentem trwałego sukcesu - zarówno w biznesie, jak i w szerszym kontekście społecznym.