Hurtownie na cenzurowanym
Poznaj adresy najbliższych hurtowni. Dowiedz się jak są oceniane przez klientów. Prezentowane poniżej zestawienie powstaje na podstawie ankietowania Czytelników miesięcznika Budujemy Dom i jest na bieżąco aktualizowane, zarówno jeśli chodzi o oceny, jak i kolejne punkty sprzedaży.
Zakpol

Zakpol

mazowieckie
Nieporęt

Zakpol
  • Jana Kazimierza 2a, 05-126 Nieporęt
  • telefon: 022 772 41 10
  • www: www.zakpol.waw.pl
  • e-mail: zakpol1@wp.pl
Ocena szczegółowa
Niskie ceny
Jakość
Informacja
Transport
Obsługa

Zdaniem naszych Czytelników

Gość nowi tu

27 Apr 2016, 13:22

w poblizu są dużo tańsze hurtownie

Gość kostro

28 Sep 2015, 09:55

Dobra hurtownia, ceny czym więcej zamawiasz tym lepsze czyli zdrowe zasady rynkowe.Transport tak samo czym bliższa dostawa tym taniej, w każdym razie można negocjować.Mają prawie wszystko. Obsługa fachowa i bardzo miła. jednym słowem na pluuuuuuus.

Gość Artur Chmielarz

12 Aug 2013, 11:36

rzetelna i profesjonalna obsługa, bardzo dobre ceny materiałów z dowozem na plac budowy

Gość mhtyl

08 Jul 2011, 18:03

Cytat Unikać jak ognia!!! lepiej poszukać towaru w pięciu innych hurtowniach i nad robić100km. astronomiczne ceny i olewający sposób traktowania klienta.... Ot ! Powiedział co wiedział!

Gość lukas

08 Jul 2011, 07:46

Unikać jak ognia!!! lepiej poszukać towaru w pięciu innych hurtowniach i nad robić100km. astronomiczne ceny i olewający sposób traktowania klienta....

Gość wiki74

21 Jan 2011, 22:58

Wszystko w jak najlepszym porządku. Serdecznie POLECAM!

Gość kongoset

25 May 2010, 16:56

Nie jestem klientem firmy, ale dużo dobrego slyszalam. Rzetelność, sumienność,dbalość. Może kiedyś i ja skorzystam z uslug firmy ZAKPOL MB,gdy będę budowala swoje gniazdko;-)

Gość hertol

16 Mar 2010, 21:23

Jak czytam te wpisy... to zaczynam mieć rozdwojenie jaźni. Tak bardzo są skrajne!

Gość lolek

16 Mar 2010, 08:02

miła obsługa, pierwszy raz ktoś mi doradził z sensem i nie od niechcenia- dbałość o klienta, dziękuję

Gość budowlaniec

30 Nov 2009, 18:50

Mizeria nad mizeriami - stosunek do klienta prosto z komuny a ceny z kosmosu. Nie polecam

Gość misio

02 Oct 2009, 17:11

uwżam że jak klient dzwoni to wypadałoby odebrać telefon, a nie podnosić i odkładać słuchawkę. jeżeli firma juz nie pracuje o danej godzinie to włącza sie sekretarkę, albo poprostu nie odbiera.

Gość xyz

13 May 2009, 08:32

Bardzo dobry towar szybka dostawa ceny b.konkurencyjne nowy sprzęt transportowy gorąco pozdrawiam

Wiecej na Forum BudujemyDom.pl
Pokaż wszystkie komentarze

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image