Hurtownie na cenzurowanym
Poznaj adresy najbliższych hurtowni. Dowiedz się jak są oceniane przez klientów.
Prezentowane poniżej zestawienie powstaje na podstawie ankietowania Czytelników miesięcznika Budujemy Dom i jest na bieżąco aktualizowane, zarówno jeśli chodzi o oceny, jak i kolejne punkty sprzedaży.
Zakpol
mazowieckie
Nieporęt
Zakpol
- Jana Kazimierza 2a, 05-126 Nieporęt
- telefon: 022 772 41 10
- www: www.zakpol.waw.pl
- e-mail: zakpol1@wp.pl
Ocena szczegółowa
Niskie ceny
3
1
Jakość
3
0
Informacja
3
0
Transport
3
0
Obsługa
3
0
Dodaj komentarz
Skomentuj artykuł
Zdaniem naszych Czytelników
Gość nowi tu
27 Apr 2016, 13:22
w poblizu są dużo tańsze hurtownie
Gość kostro
28 Sep 2015, 09:55
Dobra hurtownia, ceny czym więcej zamawiasz tym lepsze czyli zdrowe zasady rynkowe.Transport tak samo czym bliższa dostawa tym taniej, w każdym razie można negocjować.Mają prawie wszystko. Obsługa fachowa i bardzo miła. jednym słowem na pluuuuuuus.
Gość Artur Chmielarz
12 Aug 2013, 11:36
rzetelna i profesjonalna obsługa, bardzo dobre ceny materiałów z dowozem na plac budowy
Gość mhtyl
08 Jul 2011, 18:03
Cytat Unikać jak ognia!!! lepiej poszukać towaru w pięciu innych hurtowniach i nad robić100km. astronomiczne ceny i olewający sposób traktowania klienta.... Ot ! Powiedział co wiedział!
Gość lukas
08 Jul 2011, 07:46
Unikać jak ognia!!! lepiej poszukać towaru w pięciu innych hurtowniach i nad robić100km. astronomiczne ceny i olewający sposób traktowania klienta....
Gość wiki74
21 Jan 2011, 22:58
Wszystko w jak najlepszym porządku. Serdecznie POLECAM!
Gość kongoset
25 May 2010, 16:56
Nie jestem klientem firmy, ale dużo dobrego slyszalam. Rzetelność, sumienność,dbalość. Może kiedyś i ja skorzystam z uslug firmy ZAKPOL MB,gdy będę budowala swoje gniazdko;-)
Gość hertol
16 Mar 2010, 21:23
Jak czytam te wpisy... to zaczynam mieć rozdwojenie jaźni. Tak bardzo są skrajne!
Gość lolek
16 Mar 2010, 08:02
miła obsługa, pierwszy raz ktoś mi doradził z sensem i nie od niechcenia- dbałość o klienta, dziękuję
Gość budowlaniec
30 Nov 2009, 18:50
Mizeria nad mizeriami - stosunek do klienta prosto z komuny a ceny z kosmosu. Nie polecam
Gość misio
02 Oct 2009, 17:11
uwżam że jak klient dzwoni to wypadałoby odebrać telefon, a nie podnosić i odkładać słuchawkę. jeżeli firma juz nie pracuje o danej godzinie to włącza sie sekretarkę, albo poprostu nie odbiera.
Gość xyz
13 May 2009, 08:32
Bardzo dobry towar szybka dostawa ceny b.konkurencyjne nowy sprzęt transportowy gorąco pozdrawiam