Hurtownie na cenzurowanym
Poznaj adresy najbliższych hurtowni. Dowiedz się jak są oceniane przez klientów.
Prezentowane poniżej zestawienie powstaje na podstawie ankietowania Czytelników miesięcznika Budujemy Dom i jest na bieżąco aktualizowane, zarówno jeśli chodzi o oceny, jak i kolejne punkty sprzedaży.
Gemini
kujawsko-pomorskie
Radziejów
Gemini
- Brzeska 64, 88-200 Radziejów
- telefon: 054 265 62 72
Ocena szczegółowa
Niskie ceny
1
2
Jakość
3
0
Informacja
2
1
Transport
3
0
Obsługa
2
2
Dodaj komentarz
Skomentuj artykuł
Zdaniem naszych Czytelników
Gość darek
24 Jun 2016, 20:35
Kupiłaś roletę ,rozpakowałaś i była wadliwa inie masz czasu jej zareklamować a masz czas na fora internetowe.cosik dziwne.......
Gość g
09 May 2016, 12:48
Kupowałam rolety jak je zaczęłam montować okazalo sie ze hu sa po "przeróbce" krzywo poucinane a towar miał byc wpelni nowy i wartościowy a tu takie rozczarowanie... Brak słów poprostu...
Gość Zawiedziona para małżeńska
05 Feb 2016, 10:55
Naprawdę czyste partactwo jak wspomniał poprzednik poza tym towar nie był zrobiony tak jak było w zamówieniu ,nie polecam tego sklepu,pomimo że są pośrednikami w sprzedaży to również odpowiedzialność jakąs muszą ponieść pozdrawiam wszystkich którzy nie mieli jeszcze kontaktu ...
Gość Artur Ratajczyk
01 Dec 2015, 22:49
Odmawiam wszystkim zakupów w ww sklepie są niesłowni , nierzetelni niefachowi, dział meblowy to istna katastrofa, są kompletnymi partaczami, niesłownymi , zakłamanymi i kompletnie nieprofesjonalnymi to istna katastrofa handlowa, brak mi słów bardzo odradzam wszystkim chyba że jesteście ...
bajbaga
05 Dec 2011, 20:54
Bo dupa nie inwestor, co pisze zgłoszenie reklamacyjne.Powinien napisać do sprzedawcy, że towar nie jest zgodny z umową – a wtedy sprzedawca zupełnie inaczej „śpiewa”.A wspomniany termin 14 dniowy dotyczy sprawa z uznaniem lub nie roszczeń klienta, jeśli w ciągu 14 dni sprzedawca ...
Gość Gemini
05 Dec 2011, 20:20
Witam, Pan już wydał wyrok a prawda jest taka, że reklamacja była złożona a 2 tygodnie to nie czas na załatwienie końcowe a na zgłoszenie reklamacji i zapoznanie się z nią. To że PRODUCENT nie spełnił Pana oczekiwań to jedno a oskarżać o KŁAMSTWO to druga kwestia. Sklep jest ...
Gość Rozczarowany!!!
18 Nov 2011, 18:17
Reklamacje powinno się uwzględniać w ciągu dwóch tygodni a nie po czterech, i jeszcze na dodatek kłamać że się reklamacje zgłosiło do firmy a w ogóle się tego nie zrobiło, trochę szacunku dla klienta...
Gość Stefan
01 Aug 2011, 08:37
Pani obsługująca trochę nerwowa, ogólnie jest ok,
Gość witek
27 May 2011, 23:08
Witam, u każdego cos można sie dopatrzyć, nie ma idealnych, ja lubie załatwiać na telefon, majster zamawia na budowe dowiozą, auta z dżwigiem rozładują, ja jade raz na tydzień po fakture i jest SUPER. Szczerze mówiąc to konkurencja nie poczeka z kasą a oni tak. Czy mają drogo ...
Gość Marcin
13 May 2011, 13:25
Bardzo miła obsługa, z fachowym doradztwem bywa różnie ale od doradzania to jest majster i wykonawca - oni są od sprzedaży. Odnośnie cen: najtańsi nie są, ale biorąc materiał w większych ilosciach czy w ogóle na całą budowę ceny po których sprzedali mi towar były bardzo atrakcyjne, ...
Gość Klient
29 Sep 2010, 20:20
Kupowałem mat. budowlane, nie można powiedzieć wybór duży z dostawą też bez problemu, ale jeśli chodzi o ceny to... można kupić w mieście taniej jednak za późno się człowiek zorientował.